AKADEMIA MENADŻERA

AKADEMIA MENADŻERA

Program szkoleń, który łączy sprawdzone metody zarządzania z praktycznym podejściem do codziennych wyzwań lidera.

Home » AKADEMIA MENADŻERA

Współczesny menadżer ma przed sobą wiele wyzwań, związanych ze swoją rolą, zmiennym otoczeniem biznesowym, silną presją czasu i osiągania rezultatów.

To co decyduje o przewadze biznesowej menedżera, są jego umiejętności interpersonalne, przekładające się na odpowiednie budowanie efektywnego zespołu, inspirowanie oraz wspieranie członków swojego zespołu. Proponowana przez nas seria warsztatów koncentruje się na zrozumieniu także psychologicznej roli skutecznego lidera, oraz rozwijaniu niezbędnych kompetencji przywódczych.

Celem akademii jest zbudowanie przywództwa opartego na rozumieniu sensu działań, mądrym prowadzeniu zespołu i wzajemnym szacunku podczas współpracy, w oparciu o różnorodność każdego pracownika.

Wyposażenie uczestników w świadomość, wiedzę i umiejętności potrzebne do przewodzenia innym. Podniesienie kompetencji komunikacyjnych w kierunku skuteczności i efektywności pracy zespołowej (z uwzględnieniem specyfiki zespołów rozproszonych).

NASZE SZKOLENIA

Poniżej prezentujemy programy szkoleń w ramach Akademii Menadżera – spójny zestaw warsztatów, które wspólnie tworzą kompleksowy proces rozwojowy. Każdy z modułów może być dostosowany do specyfiki i potrzeb organizacji, tak aby całość wspierała konkretne cele biznesowe i rozwój kompetencji liderskich w praktyce.